Flipp om mitt Flippade Klassrum :)

För dig som vill få förförståelse innan morgondagens föreläsning på Kärnhuset i Halmstad. För dig som inte har möjlighet att komma, men ändå vill ta del av mina tankar. För dig som efter föreläsningen vill få lite snabbrepetition. För dig som är nyfiken och vill veta mer. För dig som vill ha inspiration och tips. För dig som är kritisk eller tveksam till det Flippade Klassrummet och vill få mer förklaring till hur det Flippade Klassrummet kan bidra till en ökad måluppfyllelse. Ja, helt enkelt en flipp för alla. För det är så jag tänker mig det Flippade Klassrummet – det ska rymma allas behov! 

Vill du dela dina tankar, åsikter, ge feedback, tips hur jag kan fortsätta utveckla mitt Flippade Klassrum – så hör av dig! Det är i samverkan med andra som man hela tiden kan utvecklas och förbättras i sin yrkesroll! Din åsikt är viktig för mig 🙂

Tack på förhand / Lotta

Kommentera

